Πώς γίνεται η πληρωμή της παραγγελίας που θα παραλάβω από ένα ACS Locker;
Οι παραγγελίες που παραδίδονται σε ACS Locker πρέπει να είναι προπληρωμένες, ενώ δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία της αντικαταβολής. Συγκεκριμένα, η προπληρωμή γίνεται με:
- Πιστωτική ή χρεωστική
- Μέσω κατάθεσης σε τράπεζα
Υπάρχει όριο στο μέγεθος των αποστολών που τοποθετούνται σε ένα ACS Smart Point Locker;
Ναι, υπάρχει όριο, καθώς οι θυρίδες των σημείων έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις. Οι μέγιστες επιτρεπόμενες διαστάσεις των δεμάτων που μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα ACS Smartpoint Locker είναι 37cm ύψος x 44cm πλάτος x 61cm βάθος και το μέγιστο πραγματικό βάρος είναι τα 10 κιλά.
Έκλεισα κατά λάθος τη θυρίδα, χωρίς να παραλάβω την παραγγελία μου. Τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση;
Άπαξ και κλείσει η θυρίδα, δεν μπορεί να ανοίξει πάλι, καθώς το κλείσιμό της σημαίνει ολοκλήρωση της παραγγελίας. Παρόλα αυτά, αν σας συμβεί αυτό, καλέστε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ACS στο τηλ. . 77777373 ή +35722273000 οποίο λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 07:45-19:15 και Σάββατο 08:00-13:00.
Μπορώ να αλλάξω το κινητό τηλέφωνο που είναι συνδεδεμένο με την αποστολή μου;
Η αλλαγή του δηλωθέντος κινητού στην αποστολή είναι εφικτή μόνο κατόπιν έγγραφου αιτήματος από τον αποστολέα (π.χ. το e-shop), καθώς ο αποστολέας φέρει και την ευθύνη καταχώρησης όλων στοιχείων του παραλήπτη της αποστολής.
Επέλεξα να παραλάβω την αποστολή μου από ένα ACS Smart Locker. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η αποστολή μου σε αυτό;
Ο συνήθης χρόνος για να τοποθετηθεί η αποστολή σας σε ένα ACS Smartpoint Locker, είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της επιλογής του σημείου που επέλεξες. Θα γνωρίζεις ότι η αποστολή σου έφθασε στο ACS Smartpoint Locker της επιλογής σου και μπορείς να την παραλάβεις, όταν λάβεις σχετική ειδοποίηση με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην αποστολή.
Τι στοιχεία χρειάζομαι για να παραλάβω την παραγγελία μου από ένα ACS Smartpoint Locker;
Για την παραλαβή της παραγγελίας σας από ένα ACS Smartpoint Locker είναι απαραίτητος ο κωδικός αποστολής (10ψήφιος αριθμός) και ο μοναδικός κωδικός PIN (4ψήφιος) που σας έχει σταλεί μέσω μηνύματος Viber ή SMS.
Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω τον κωδικό PIN που έχει σταλεί με μήνυμα sms ή Viber;
Σε περίπτωση που δεν μπορείς να εντοπίσεις τον κωδικό ΡΙΝ μπορείς να επιλέξεις την επαναποστολή του κωδικού ΡΙΝ και πάλι μέσω sms ή Viber, στην αντίστοιχη επιλογή της οθόνης του ACS Smartpoint Locker, καταχωρώντας το κινητό τηλέφωνο που συνδέεται με την αποστολή σου.
Για πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει η παραγγελία μου εντός του ACS Smartpoint Locker;
Ο συνήθης χρόνος παραμονής της στα σημεία ACS Smartpoint Locker είναι 3 ημερολογιακές ημέρες από τη στιγμή που θα σταλεί η σχετική ειδοποίηση με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην παραγγελία.
Μετά την παρέλευση αυτού του χρονικού διαστήματος, η αποστολή μεταφέρεται στο κατάστημα ACS που εξυπηρετεί το συγκεκριμένο σημείο ACS Smartpoint Locker και παραμένει σε αυτό για άλλες 4 εργάσιμες ημέρες. Μετά την πάροδο των παραπάνω ημερών παραμονής στο ACS Smartpoint Locker και στο κατάστημα ACS, η αποστολή επιστραφεί στον αποστολέα.
Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την αποστολή μου από ένα ACS Smartpoint Locker;
Για την παραλαβή της αποστολής σου από ένα ACS Smartpoint Locker απαιτούνται ο αριθμός αποστολής και ο μοναδικός κωδικός ΡΙΝ, οι οποίοι αποστέλλονται με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην αποστολή. Εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να μεταβιβάσεις τις πληροφορίες αυτές σε οποιονδήποτε τρίτο μπορεί να παραλάβει για εσένα.