Γενικοί Όροι Συναλλαγών
Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών
Τηλεφωνικά
Τηλεφωνικές Παραγγελίες - Πληροφορίες Προιόντων: 2249 1200
Τεχνική Εξυπηρέτηση - Service: 2249 1219
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: info@mistore-cyprus.com.cy
Ώρες λειτουργίας
Τμήμα Τηλεφωνικών Παραγγελιών: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εκτός αργιών)
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Κυριακή 9:00-21:00 (εκτός αργιών)
Επιπλέον
Τμήμα Ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου Quest: personnel@quest.gr
Πληροφορίες για την Εταιρεία & τον Όμιλο Quest: pr@quest.gr
Η Εταιρία
Η επωνυμία της εταιρείας είναι:
"Info Quest Technologies Cyprus Ltd"
Η Έδρα
28ης Οκτωβρίου 24, Γραφείο 301, Έγκωμη, 2414 Λευκωσία
Τηλ.: 2249 1200
με αριθμό εγγραφής ΗΕ 403238,
website: https://www.mistore-cyprus.com.cy/,
ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας (email): info@mistore-cyprus.com.cy με αριθμό ΦΠΑ CY10403238H (θυγατρική της εταιρείας Info Quest Technologies ΜΑΕΒΕ που εδρεύει στην Καλλιθέα Αττικής, Αργυρουπόλεως 2Α, Τ.Κ. 17676 Ελλάδα)
Τρόποι Παραγγελίας
Το www.mistore-cyprus.com.cy σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.
Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:
On-Line Παραγγελίες
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 2249 1200. Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά.
Παραγγελίες σε ένα από τα καταστήματα μας
Mi Store Λευκωσία
Μέγαρο Μιτσή 3
Λεωφόρος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ 1-7, 1065 Λευκωσία
Τηλ.: 2249 1200
E-mail: info@mistore-cyprus.com.cy
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματος θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.
Απαραίτητα βήματα για την τοποθέτηση παραγγελίας
Επιλέγετε από τον προϊοντικό κατάλογο ή από την αναζήτηση προϊόντων συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων και τους τοποθετείτε στο καλάθι αγορών.
Επιλέγετε από το καλάθι αγορών τα προϊόντα που επιθυμείτε τελικά να παραγγείλετε.
Συμπληρώνετε τα στοιχεία της παραγγελίας, όπως τον τρόπο πληρωμής, τον τρόπο αποστολής, τη διεύθυνση αποστολής και τα σχόλια της παραγγελίας.
Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση παραγγελιών
Οι παραγγελίες σας αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να λάβετε γνώση του περιεχομένου της παραγγελίας σας.
Η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη. Δεν ευθυνόμαστε για την κακόβουλη επέμβαση τρίτων.
Οι επισκέπτες της Ιστοσελίδας δεσμεύονται ότι δεν θα βλάψουν τρίτους με κακόβουλη χρήση της Ιστοσελίδας και πως δεν θα παραβιάσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.
Η επίσκεψη στην Ιστοσελίδα προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων.
Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Κύπρο και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες.
Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 2249 1200 και email info@mistore-cyprus.com.cy
Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την Info Quest Technologies Cyprus Ltd. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)
Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε μέσω της ενότητας "Κατάσταση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπεται την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Τρόποι Πληρωμής
Αντικαταβολή μετρητών
Εφόσον επιλέξετε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε με μετρητά κατά τη στιγμή της παράδοσης.
Το κόστος αντικαταβολής είναι μηδενικό σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή απο το κατάστημά μας στη Λευκωσία. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είναι 2€.
Σχετική Νομοθεσία
Mε βάση τον περί της Παρεμπόδισης και Καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Παράνομες Δραστηριότητες Νόμος του 2007 (Ν. 188(I)/2007) και με βάση την πιο κάτω ευρωπαϊκή οδηγία : https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/carry/alcohol-tobacco-cash/index_el.htm, τα φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας εννέα χιλιάδων εννιακοσίων ενενήντα εννέα (9.999) ευρώ και άνω, που εκδίδονται για πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες, εξοφλούνται από τους λήπτες τους, αγοραστές των αγαθών ή των υπηρεσιών, αποκλειστικώς με τη χρήση μέσων πληρωμής με κάρτα ή άλλου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής, όπως ενδεικτικά άλλα όχι περιοριστικά τραπεζικό έμβασμα, πληρωμή μέσω λογαριασμού πληρωμών, χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού. Δεν επιτρέπεται εξόφληση των στοιχείων αυτών με μετρητά.» Ως εκ τούτου οι παραγγελίες με αξία άνω των 9.999 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων θα πρέπει να εξοφλούνται με τους παραπάνω τρόπους.
Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
Στο www.mistore-cyprus.com.cy δεκτές γίνονται οι Visa, Mastercard πιστωτικές κάρτες, οι Visa, Mastercard χρεωστικές κάρτες και οι Visa, Mastercard προπληρωμένες κάρτες. Εάν επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, για ορισμένες από τις κάρτες αυτές έχετε τη δυνατότητα εξόφλησης του ποσού μέσω δόσεων (6 ή 12 άτοκες δόσεις).
150€ – 300€ |
6 άτοκες |
301€ και άνω |
12 άτοκες |
Η παράδοση των παραγγελιών όπου η πληρωμή έχει πραγματοποιηθεί με πιστωτική κάρτα, γίνονται μόνο στον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας, με την επίδειξη της κάρτας και της αστυνομικής ταυτότητας. Παραγγελίες με πληρωμή με πιστωτική κάρτα δεν παραδίδονται σε τρίτο πρόσωπο.
Στις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνονται οι νόμιμοι Φόροι
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.
Για την υλοποίηση της υπηρεσίας πιστοποίησης κατόχου κάρτας ενδέχεται να απαιτηθεί η μεταφορά στοιχείων της κάρτας τους, σε τρίτο πάροχο, συνεργαζόμενο με την JCC.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ COOKIES
Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε Safari σε περιβάλλον Windows και αντιμετωπίζετε πρόβλημα στη χρήση πιστωτικής κάρτας, παρακαλούμε επιλέξτε στην περιοχή Privacy -> Block cookies -> Never προκειμένου να λειτουργήσουν σωστά οι διαδικασίες που απαιτούνται με την τράπεζα.
Σε κάθε περίπτωση, αν παρατηρήσετε καθυστέρηση στην πληρωμή σας με πιστωτική κάρτα, παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι δεν είναι ενεργοποιημένη στον browser σας η ρύθμιση για αποκλεισμό third-party cookies (cookies τρίτων μερών).
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στα παρακάτω στοιχεία:
Bank of Cyprus – Τράπεζα Κύπρου
Iban: CY83002001950000357032817330
Account: 357032817330
H παραγγελία σας θα είναι σε κατάσταση αναμονής και θα εκτελεστεί όταν επιβεβαιώσουμε ότι το ποσό έχει κατατεθεί.
Καταβολή πλήρους τιμήματος
Στην περίπτωση που παραλάβετε προϊόντα, αυτά παραμένουν στην κυριότητα της Info Quest Technologies Cyprus Ltd μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος της παραγγελίας σας.
Πιστωτικός Έλεγχος
Όλες οι παραγγελίες υπόκεινται σε επιπλέον πιστωτικούς ελέγχους από την εταιρία, η οποία διατηρεί το δικαίωμα δίχως αιτιολόγηση να σας ζητήσει κατά την κρίση της:
- είτε να προσκομίσετε επιπλέον έγγραφα που θα ταυτοποιούν τα στοιχεία σας
- είτε να γίνει αλλαγή από τον επιλεγμένο τρόπο πληρωμής σε κάποιον άλλο
- είτε και να απορρίψει πλήρως την παραγγελία σας και να μην την κάνει αποδεκτή
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Πληρωμής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Τρόποι Αποστολής
Το www.mistore-cyprus.com.cy σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε τους παρακάτω τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας:
Τρόποι αποστολής και χρεώσεις
Το www.mistore-cyprus.com.cy επιδοτεί το κόστος παράδοσης των προϊόντων και δεν σας μεταφέρει το συνολικό τίμημα μεταφορικών.
Το κόστος αποστολής περιλαμβάνει τους νόμιμους φόρους και διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο που θα επιλέξετε σύμφωνα με τα εξής:
|
Παραγγελία έως 69,90 ευρώ (με ΦΠΑ) |
Παραγγελία άνω των 69,90 ευρώ (με ΦΠΑ) |
Αποστολή στον χώρο σας |
Δωρεάν |
Δωρεάν |
Παραλαβή από Κατάστημα Xiaomi |
Δωρεάν |
Δωρεάν |
Παραλαβή από Κατάστημα ACS |
Δωρεάν |
Δωρεάν |
Παραλαβή από ACS Lockers |
Δωρεάν |
Δωρεάν |
Ισχύς παραγγελιών
Οι παραγγελίες παραμένουν σε ισχύ και διαθέσιμες για παράδοση μέχρι και 5 ημερολογιακές ημέρες από την καταχώρησή τους. Σε περίπτωση που δεν καθίσταται δυνατή η ολοκλήρωση της παραγγελίας (ενδεικτικά αναφερομένων: αδυναμία επικοινωνίας, μη προσέλευση για παραλαβή του προϊόντος, μη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ζητήθηκε με την παραγγελία) και μετά το πέρας της εν λόγω προθεσμίας, η παραγγελία ακυρώνεται.
Ειδικές περιπτώσεις αποστολών ή και παραγγελιών
Σε ειδικές περιπτώσεις παραγγελιών μεγάλου όγκου ή και βάρους η αποστολή γίνεται με μεταφορικά μέσα της απολύτου επιλογής της Info Quest Technologies Cyprus Ltd, ενώ κάποιες παραδόσεις είναι εφικτές μόνο σε μεγάλες αστικές περιοχές. Η Info Quest Technologies Cyprus Ltd επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί συγκεκριμένες παραγγελίες και να απορρίψει συγκεκριμένες πωλήσεις, ενημερώνοντας εγκαίρως και επιστρέφοντας το σύνολο του τυχόν καταβληθέντος τιμήματος της ακυρωθείσας παραγγελίας.
Για ειδικές κατηγορίες προϊόντων, όπως για παράδειγμα προϊόντα που έρχονται κατόπιν παραγγελίας, ή είναι πολύ υψηλής αξίας, ή εκτός της κανονικής ροής του www.mistore-cyprus.com.cy, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή, πριν τη δρομολόγηση της παραγγελίας.
Επιπλέον πληροφορίες για την «Παραλαβή από το Κατάστημα Mistore»
Mi Store Λευκωσία (Χάρτης)
Μέγαρο Μιτσή 3
Λεωφόρος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ 1-7, 1065 Λευκωσία
Τηλ.: 2249 1200
E-mail: info@mistore-cyprus.com.cy
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε από το κατάστημα μας στη Λευκωσία, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά όταν η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Παρακαλούμε κατά την προσέλευσή σας να έχετε μαζί τον αριθμό της παραγγελίας σας. Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, για την παραλαβή της παραγγελίας σας, θα πρέπει υποχρεωτικά να προσκομίσετε την ταυτότητά σας.
Παραδόσεις
Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) κατά τις εργάσιμες ώρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά). Το ωράριο παραδόσεων στο χώρο του πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών είναι 9:00 – 17:00 καθημερινά (Δευτέρα έως Παρασκευή) και δεν μπορεί να προγραμματιστεί ραντεβού.
Συνολική αποστολή παραγγελίας
Για την αποφυγή επιπλέον χρέωσης μεταφορικών η παραγγελία εκτελείται όταν όλα τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτήν είναι διαθέσιμα. Αν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε παράδοση των διαθέσιμων μόνο προϊόντων της παραγγελίας, παρακαλούμε καλέστε μας στο 2249 1200, δηλώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τοποθετήστε ξεχωριστή παραγγελία για τα μη διαθέσιμα προϊόντα. Η τελική επιβεβαίωση διαθεσιμότητας πραγματοποιείται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας και την συλλογή των προϊόντων.
Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων
Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, αλλά κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης των προϊόντων. Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων
Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας αποστέλλονται και η ευθύνη για τη μεταφορά στο σημείο που μας έχετε υποδείξει και μέχρι την παραλαβή τους από εσάς είναι στην Info Quest Technologies Cyrpus Ltd. Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή, τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ!
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια για τους τρόπους Αποστολής στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το προϊόν που μόλις παραλάβατε και επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του;
Το www.mistore-cyprus.com.cy είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης.
Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση.
Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία παρακάτω:
Σε περίπτωση λοιπόν που το προϊόν που αγοράσατε εμπίπτει σε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του, η οποία γίνεται σύμφωνα με τα παρακάτω.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
- Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Service Center.
- Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί και επιθυμείτε αντικατάστασή του με νέο και όχι επιστροφή: για αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος και συγκεκριμένα σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή επαγγελματικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς του προϊόντος (η «Υπαναχώρηση») εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από τη μέρα που παραλάβατε το σχετικό προϊόν και να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν.
Η επιστροφή του προϊόντος σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος και το προϊόν πρέπει να αποσταλεί προς εμάς εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ασκήσατε το δικαίωμά σας σε Υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που παρέλθουν οι 14 ημέρες από την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης και δεν έχουμε λάβει το σχετικό προϊόν που επιστρέφετε ενδέχεται να σας ζητήσουμε να προσκομίσετε αποδεικτικά της αποστολής του προϊόντος προς εμάς και θα πρέπει να αποδείξετε την αποστολή του προϊόντος εντός των εν λόγω 14 ημερών.
Εφόσον ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος που επιστράφηκε, θα σας επιστρέψουμε στο σύνολό του το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά συμπεριλαμβανομένου, κατά περίπτωσης, του κόστους παράδοσης, με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή.
Έλεγχος & Επιστροφή Χρημάτων: Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος των 14 ημερών το προϊόν αποσταλεί προς εμάς και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστρέψουμε το τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παράδοσης[AMC (II)1] [VA2] , με τον ίδιο τρόπο που το είχατε πληρώσει κατά την αρχική συναλλαγή το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που το προϊόν αποστέλλεται σε εμάς. Από το συνολικό τίμημα που καταβάλατε για την αγορά ενδέχεται να αφαιρεθούν οποιαδήποτε έξοδα παράδοσης που προέκυψαν από την επιλογή σας να πραγματοποιηθεί παράδοση με ακριβότερη μέθοδο από αυτή που τυπικά προσφέρουμε και οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος προκύψει από εκ μέρους σας χειρισμό του προϊόντος που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του προϊόντος.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ στο πλαίσιο Υπαναχώρησης: Σε περίπτωση έγκυρης Υπαναχώρησής σας, όπου θα προβούμε σε επιστροφή προς εσάς του αρχικού τιμήματος αγοράς του προϊόντος, διευκρινίζεται ότι:
- Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος αγοράς του προϊόντος που αφορά η Υπαναχώρηση έχει γίνει με μετρητά ή τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί οποιοδήποτε ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος που αφορά η Υπαναχώρηση.
Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.
Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος Υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.
Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την εκ μέρους σας αναγκαία εξέταση του για τη διαπίστωση της φύσης, της λειτουργίας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα έχετε την ευθύνη και θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι το προϊόν έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.
Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης: Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς σύμφωνα με δικές σας προδιαγραφές ή σαφώς εξατομικευμένα προϊόντα, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κλπ.
Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοινώσατε στην Εταιρεία την απόφασή σας για Υπαναχώρηση χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος
Η Εταιρεία σας παρέχει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε ακόμη και μετά τις 14 ημερολογιακές ημέρες που ισχύει το δικαίωμα Υπαναχώρησης ή ακόμη και σε περιπτώσεις που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία και η επιστροφή γίνει σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με τον κύκλο ζωής του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής που γίνεται μετά το πέρας του δικαιώματος Υπαναχώρησης δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί. Εάν για ειδικούς λόγους γίνει δεκτή κατ' εξαίρεση η επιστροφή τέτοιας περίπτωσης, τότε η Εταιρεία θα καταβάλει μέρος του τιμήματος το οποίο θα προσδιορίζεται για την συγκεκριμένη περίπτωση σύμφωνα με την κατάσταση του προϊόντος και την τρέχουσα εμπορική του αξία του και αφού προηγηθεί έλεγχος της κατάστασης του στο κέντρο διανομής μας.
Έξοδα αποστολής: η αποστολή του προς επιστροφή προϊόντος καθώς τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν εσάς.
Στις παραπάνω περιπτώσεις εκτός της Υπαναχώρησης, η όποια αντικατάσταση ή πίστωση θα γίνεται αφού ελεγχθεί το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί μετά τον έλεγχο ότι υπόκειται σε διαδικασία αντικατάστασης ή πίστωσης σύμφωνα με τα παραπάνω. Η επιστροφή του όποιου καταβεβλημένου τιμήματος ή μέρους αυτού εφόσον υπόκειται σε διαδικασία μείωσης του επιστρεφόμενου ποσού, θα γίνεται με έκδοση Δωροεπιταγής για επόμενη αγορά.
Τα ανωτέρω δεν επηρεάζουν το δικαιώμά σας να απορρίψετε το προϊόν και να τερματίσετε τη σύμβαση ή να ζητήσετε άμεση αντικατάσταση τους σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη συμμόρφωσης του προϊόντος σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, η οποία έλλειψη συμμόρφωσης καθίσταται εμφανής εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία παράδοσής του προϊόντος σε σας.
Φόρμα Επιστροφής
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώστε και τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.
Φόρμα Υπαναχώρησης
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα Υπαναχώρησης μας ενημερώνετε μέσω επιστολής στην διεύθυνση Xiaomi Store, Λεωφ. Αρχ. Μακαρίου ΙΙΙ 1-7, Μέγαρο Μιτσή 3, 1065 Λευκωσία
ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@mistore-cyprus.com.cy για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την σύμβαση αγοράς του σχετικού προϊόντος με μια ξεκάθαρη δήλωση πως ασκείτε το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση και θα επιστρέψετε το προϊόν (η «Δήλωση Υπαναχώρησης»). Εναλλακτικά, χωρίς αυτό να είναι υποχρεωτικό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την σχετική φόρμα (η «Φόρμα Υπαναχώρησης») πατώντας εδώ.
Για να τηρήσετε την προθεσμία Υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη Δήλωση Υπαναχώρησης ή να υποβάλετε ηλεκτρονικά τη Φόρμα Υπαναχώρησης σας πριν την εκπνοή της προθεσμίας Υπαναχώρησης. .
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Σε όλες τις παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης, επιστροφές προϊόντων γίνονται στην διεύθυνση: Xiaomi Store, Λεωφ. Αρχ. Μακαρίου ΙΙΙ 1-7, Μέγαρο Μιτσή 3, 1065 Λευκωσία
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Εγγυήσεις-Service
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νόμιμων δικαιωμάτων σας.
Τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από την ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ήτοι τις υποχρεώσεις και ευθύνη του πωλητή έναντι του καταναλωτή υπό τις διατάξεις του περί Ορισμένων Πτυχών που Αφορούν τις Συμβάσεις για τις Πωλήσεις Αγαθών Νόμο του 2021 (Ν. 154(I)/2021), ως έχει τροποποιηθεί, αναφορικά με οποιαδήποτε έλλειψη συμμόρφωσης η οποία διαπιστώνεται εντός δύο (2) ετών από το χρόνο παράδοσης του προϊόντος και τους τρόπους αποκατάστασης της έλλειψης συμμόρφωσης (όπως λ.χ. δικαίωμα δωρεάν επισκευής ή αντικατάστασης, μείωσης του τιμήματος, τερματισμό της σύμβασης, αν και όπως αυτά ειδικότερα προβλέπονται υπό τον Νόμο), καθώς και, αν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία εμπίπτετε στη έννοια του καταναλωτή, υπό τον περί Προστασίας του Καταναλωτή Νόμο του 2021 (Ν. 112(Ι)/2021), όπως έχει τροποποιηθεί, και κάθε άλλη νομοθετική διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος. Η Εταιρεία έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται υπό την ισχύουσα νομοθεσία σχετικά με τα δικαιώματα σας ως αγοραστή ή/και καταναλωτή.
Εμπορική Εγγύηση
Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από την Εταιρεία ανατρέξτε στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή.
ΠΡΟΣΟΧΗ - ΖΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξετε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.
Κόστος Αποστολής προς το Service Center
Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή.
Service Centers
Στην περίπτωση που ένα προϊόν παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα εντός της εγγύησης, επικοινωνείτε με το εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή «Service Center» για την κάλυψη της Εμπορικής Εγγύησης.
Το Service Center μπορεί να σας ενημερώσει για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν στην εμπορική εγγύηση του προϊόντος καθώς και τη διαδικασία αποκατάστασης της βλάβης
Επικοινωνήστε με το Service Center για πληροφορίες σχετικά με
- Τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης του προϊόντος
- Τη διαδικασία αποκατάστασης βλάβης
- Πού μπορεί να γίνει η αποκατάσταση της βλάβης
ΣΥΜΒΟΥΛΗ
Κατά την επικοινωνία σας με το Service Center να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό (απόδειξη) αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.
Διαδικασία Αντικατάστασης DOA για συγκεκριμένους κατασκευαστές
Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω κατά νόμο δικαιώματα σας, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (7 ημερολογιακές ημέρες). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την συγκεκριμένη διαδικασία χρόνου.
Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ των προτέρων με τον πάροχο της εμπορικής εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.
Διαδικασία
Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς» (απόδειξης), να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.
Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center.
Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «Service Center» καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.
Για κάθε επιπλέον πληροφορία που χρειάζεστε σχετικά με τις Εγγυήσεις των προϊόντων και τα εξουσιοδοτημένα Service Centers μπορείτε να επικοινωνείτε πατώντας εδώ.
Εξυπηρέτηση μετά την Πώληση
Για την εξυπηρέτησή σας μετά την πώληση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας κατά περίπτωση με το εμπορικό ή το τεχνικό τμήμα.
Τηλεφωνικά
Τηλεφωνικές Παραγγελίες - Πληροφορίες Προϊόντων: 2249 1200
Τεχνική Εξυπηρέτηση - Service: 2249 1219
Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: info@mistore-cyprus.com.cy
Ώρες λειτουργίας
Τμήμα Τηλεφωνικών Παραγγελιών: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εκτός δημόσιων αργιών)
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: Δευτέρα – Κυριακή 09:00-21:00 (εκτός δημόσιων αργιών)