Τρόποι Παραγγελίας
Το www.mistore-cyprus.com.cy σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.
Για να παραγγείλετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν έχετε τις εξής επιλογές:
On-Line Παραγγελίες
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να καλέσετε το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών: 2249 1200 Εκεί μπορείτε να συνομιλήσετε με το εξειδικευμένο προσωπικό μας, να μάθετε περισσότερα για το προϊόν που σας ενδιαφέρει και να το παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Προσοχή: τηλεφωνικές παραγγελίες με τρόπο πληρωμής που απαιτεί να κάνετε Login σε υπηρεσίες τραπεζικών ή άλλων αντίστοιχων ιδρυμάτων δεν μπορούν να γίνουν τηλεφωνικά.
Παραγγελίες από το κατάστημά μας:
Mi Store Λευκωσία
Μέγαρο Μιτσή 3
Λεωφόρος Αρχιεπισκόπου Μακαρίου ΙΙΙ 1-7, 1065 Λευκωσία
Τηλ.: 2249 1200
E-mail: info@mistore-cyprus.com.cy
Ωράριο παραλαβής: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00-20:00 & Σάββατο 10:00-18:00 (εξαιρούνται οι αργίες και οι ημέρες της ετήσιας απογραφής)
Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματος θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.
Απαραίτητα βήματα για την τοποθέτηση παραγγελίας
Επιλέγετε από τον προϊοντικό κατάλογο ή από την αναζήτηση προϊόντων συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων και τους τοποθετείτε στο καλάθι αγορών.
Επιλέγετε από το καλάθι αγορών τα προϊόντα που επιθυμείτε τελικά να παραγγείλετε.
Συμπληρώνετε τα στοιχεία της παραγγελίας, όπως τον τρόπο πληρωμής, τον τρόπο αποστολής, τη διεύθυνση αποστολής και τα σχόλια της παραγγελίας.
Επιθεωρείτε τη συνολική εικόνα της παραγγελίας, αποδέχεστε τους γενικούς όρους συναλλαγών και δίνετε την τελική εντολή παραγγελίας.
Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση παραγγελιών
Οι παραγγελίες σας αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και μπορείτε, εφόσον το επιθυμείτε, να λάβετε γνώση του περιεχομένου της παραγγελίας σας.
Η χρήση της Ιστοσελίδας γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του επισκέπτη- πελάτη. Δεν ευθυνόμαστε για την κακόβουλη επέμβαση τρίτων.
Οι επισκέπτες της Ιστοσελίδας δεσμεύονται ότι δεν θα βλάψουν τρίτους με κακόβουλη χρήση της Ιστοσελίδας και πως δεν θα παραβιάσουν τα προσωπικά τους δεδομένα.
Η επίσκεψη στην Ιστοσελίδα προϋποθέτει την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων.
Θέματα τιμολόγησης & φορολογίας
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής:
Εφόσον η έδρα σας είναι στην Κύπρο και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί. Προσοχή η συγκεκριμένη παράγραφος δεν αφορά Ιδιώτες.
Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας: 2249 1200 και email info@mistore-cyprus.com.cy
Αυτοματοποιημένα Ενημερωτικά email
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγονται την πλήρη αποδοχή της παραγγελίας σας από την Info Quest Technologies Cyrpus Lrd. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούν (όπως έλεγχος αποθεμάτων, πιστωτικός έλεγχος κα)
Παρακολούθηση Παραγγελίας
Μπορείτε μέσω της ενότητας "Κατάσταση Παραγγελίας" στο λογαριασμό σας, να βλέπετε την πορεία εκτέλεσης της καθώς και το ιστορικό των παλαιότερων παραγγελιών σας.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.